Odstúpenie od zmluvy (vrátenie tovaru)
V súlade s platnými právnymi predpismi má spotrebiteľ právo odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru.
Toto právo sa vzťahuje výlučne na prípady, keď tovar nevykazuje vady. Ak má tovar vadu, postupuje sa podľa Reklamačného poriadku.
Podmienky vrátenia tovaru
- Spotrebiteľ má právo tovar rozbaliť a primerane vyskúšať tak, ako by to urobil v kamennej predajni.
- Spotrebiteľ však zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak s tovarom zaobchádzal nad rámec potrebný na zistenie jeho vlastností a funkčnosti.
- Stolnotenisové rakety a poťahy: použitá raketa alebo orezaný poťah už nie je možné ďalej ponúknuť na predaj, a preto takýto tovar nie je možné prijať ako vrátenie s nárokom na plnú refundáciu.
- Textil: je možné vrátiť iba nenosený a nepoužitý tovar s originálnou visačkou, bez známok nosenia, znečistenia alebo zápachu.
- Tovar musí byť dôkladne zabalený, aby sa pri preprave nepoškodil. Za poškodenie spôsobené nedostatočným balením zodpovedá spotrebiteľ.
- Balenie zásielky: Tovar musí byť dôkladne a bezpečne zabalený tak, aby počas prepravy nemohlo dôjsť k jeho poškodeniu (napr. nárazom, tlakom alebo vlhkosťou). Za poškodenie tovaru vzniknuté v dôsledku nedostatočného alebo nevhodného balenia nesie zodpovednosť spotrebiteľ.
Tovar, ktorý nie je možné vrátiť
- Rakety vyrobené alebo zložené na objednávku, teda tovar upravený podľa individuálnych požiadaviek zákazníka.
Postup pri odstúpení od zmluvy
- Vyplňte formulár na odstúpenie od zmluvy:
Stiahnuť formulár (PDF) - Vyplnený formulár priložte k zásielke alebo ho zašlite e-mailom.
- Tovar zašlite na nižšie uvedenú adresu.
Adresa na vrátenie tovaru
Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. Tovar je potrebné zaslať na adresu:
DALI s.r.o.
Šafárikova 3187/14C
924 01 Galanta
Slovakia
Pomoc s dopravou
Ak si spotrebiteľ nevie zabezpečiť dopravu samostatne, vieme s vrátením pomôcť po vzájomnej dohode.
1) Vyzdvihnutie kuriérom GLS
Na základe dohody vieme objednať kuriéra GLS na adresu určenú spotrebiteľom, vopred dohodnutý dátum a čas.
Cena služby (SR): 8 € s DPH
2) Packeta – podanie na výdajnom mieste
Po dohode vygenerujeme jedinečný kód pre vrátenie zásielky prostredníctvom Packeta. Zásielku je potrebné odovzdať na výdajnom/podacom mieste Packeta (nie Z-BOX).
Cena služby: 5 €
Záverečné informácie
Odporúčame k zásielke priložiť krátku poznámku s číslom objednávky, aby bolo možné vrátenie rýchlo a správne identifikovať.
